Pagina's

maandag 19 januari 2015

Dag 70 / 365 Nieuwe kamer!

Oh, er is zóveel te bloggen! Rondom het verlof en na de bevalling heb ik best veel dingetjes gemaakt die ik heel graag met jullie wil delen. Het valt nog een beetje tegen hoe het zit met mijn energielevel, maar vandaag heb ik eindelijk de moed gevonden om foto's te maken van het nieuwe kamertje van onze oudste. Nu de kleine meid zich aandiende, moest hij zijn kamertje van nog geen 2 bij 2 inwisselen voor een grotere kamer (van 3 bij 3). De kleine vent heeft geen dag geklaagd en sliep prinsheerlijk in het grote bed. Hij vind het allemaal fantastisch. We hebben deze kamer en die van ons baby'tje zo budgetair-vriendelijk mogelijk proberen op te knappen. Daarover later meer.. In ieder geval kan ik verklappen dat het hele kamertje een beetje een ode aan Annie Sloanverf is geworden, eigenlijk zou ze me best mogen sponsoren ;)

Ik zal binnenkort het babykamertje laten zien, voor nu deze foto's:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!